28 Mayıs 2013 Salı

Bu Sabah Dünya Bana İyi Davranıyor!

         28 Mayıs, 2013. Bugünü yazabileceğim her yere yazmalıyım. 5 yıllık fangörllük hayatımda art arda bu kadar güzel, muhteşem, öldürücü haberler almamıştım ben! Sanki bu sabah Kore medyası bana çalışmıştı. Abartısız. Olaylar, olaylar olaylar!

Şok1 ;; RAIN, CUBE’DE!! 


Haberi duyduğumdaki halim ;;  Böylee. + Böyle!

Şimdi burada Cube şirketinin en büyük sanatçısından, traineelerina kadar olan aşkımdan bahsetmiyorum bile. Bir de haberin içinde iki tane mutluluktan öldürücü haber gizli! Rain askerden sonra dönüş yapacak bir de üstüne Cube’le yapacak. İşte ben burada “Force of Başganım.” diyorum. Başka da hiçbir şey diyemiyorum! Geleceğin Rain’i bizdeydi zaten, orijinali de bizde oldu. Rahatladık ailecek vallahi. Ayrıca Noh jihoon’un da en büyük hayali böylece gerçekleşmiş oldu. Hong baba bir güzellik yapar artık ona da. Bu habere Jihoon’dan sonra en çok sevinen kişiler ;; BEN!! Gikwang, Changsub ve Jihyun olsa gerek.

Şu an tek derdim ben o albümü,dönüşü nasıl bekleyeceğim?! Ha bir de G.na ve Rain’i şiplemeden nasıl duracağım var.

Şok2 ;; BEAST IS BAAAAACCKKK!!! 


Açılın, yine Hong başkanıma olan aşkımı kusacağım. BAŞGANIIIMMMM!!! Adam caz yapmıyor ya, çok net. Ayın 27’sinde haber yapıyor 29’unda şarkı yayınlayacağız diye. Hemen öbür gün fotoğrafı yolluyor. Aylar önceden haber edip beklerken kanser etmeye hiç gerek yok. Yarın da muhteşem şarkımızı dinleyeceğiz, çok temiz iş. Büyüksün başkanım.

Şok3 ;; NOH JI HOON MÜZİKALİ!! 


Kusura bakmayın, yine Cube’den gireceğim. Sdfgfghhgj. Bu şirkete aşık olmakla nasıl bir karar verdiğimi görün istiyorum!!!! Aslında bu haberi en büyük şok olarak da yazabilirdim. Zira aylardır yüzünü göstermeyen oğlanın öldüğünü düşünmeye başlamıştım. Neyse ki arada nefes aldığını belirten tivitler atıyordu. Şimdi ise olayın büyüğünü patlattı Elizabeth müzikalinde oynayacakmış ya bizim oğlan. Oynasın, görelim, izleyelim, fangörl krizlerine girelim ne gelirse artık.


Ve.. Ve… ve.. Son şok ama büyük şok ;; WON BIN FİLM ÇEKİYOR- muşşşşş……… 


Bu haberi duyduğumda nasıldım peki?!


Aslında anladığım kadarıyla ortada kesinleşmiş, imzaların atıldığı bir proje yok. Ama olanlar çok çoktan olmuş. Won Bin, yönetmen Lee Chang Dong’la gizli birkaç kez buluşmuş. E, bundan bir aşk skandalı çıkaramayacaklarına göre… Bu yönetmenin yeni projesinde Won Bin’in yer alacağını söylüyorlar. Ve ben bu netizen denen yaratıkların söylediği bir şeyin gerçekleşmediğini görmedim. O yüzden şimdiden sevinebilirim. Hatta coşabilirim. Sakıncası yok. Adam ressssmeeen geliyor!!!!!!!!

Immm… Düşüneyim, düşüneyim. Bu sabah başka öldürücü darbe almadım sanırım. Haha! Ben sevinmeye devam edeyim. Görüşmek üzere! :3

1 yorum:

  1. Bi'nin gelişine davullar zurnalar vesaireler..
    B2ST'in gelişine "hasta ex oldu"

    Gidip kendimi -If u want a lover-a atayım da yerini bulsun. Yepp!

    YanıtlaSil