11 Mayıs 2013 Cumartesi

Görmedik demeyelim ;; EXID & Rania !


Ayrlardır yazı yazmadığım, zaten okuyanın da olmadığı bir bloğum olduğu aklıma geldi. E, gelmişken Rania ve EXID ile geçirdiğimiz bu günü yazayım dedim.

Anlatmaya başlamadan şunu söyleyeyim ki ben hayatımda böyle tükürdüğümü yalamadım.

Kızların Türkiye’ye geleceği haberi yayıldığından beri sağda solda sevinenleri, hele ki tanımadıkları halde sevinenleri görünce deli oluyordum. “Ya hu size ne?!” modumda dolanıyordum. Ama neymiiiş? O laflar bir güzel yenirmiş.

Her zamanki gibi bir öğlen üstü okula gitmeye hazırlanırken ablamın 4-6 arası Gaya’da fan meeting olduğunu söylemesiyle başladı. “Ulan.” dedim. “İstanbul’dan idol gruplar geçti de görmedik demeyelim.” Bu düşünce ile Rania’nın büyük hayranı olan kankam Elif’i taktım koluma, Taksim yoluna. O Rania için bense EXID, daha doğrusu sadece LE’ciğimi görebilmek için.

Pek isteksiz gittiğim günün sonunda “EXID…” diye dolanıyordum ya, neyse.



 Saat 4’te başlayan fan meetinge önce Rania geldi. Kızlar içeri girer girmez bende şok etkisi başladı zaten. Bir kere normal ünlülerin, TV’de güzel yakından çirkin olması gerekmez mi? Rania, MV’lerinde beğenmediğim taş kızlarla dolu! Hele ki Di, muhteşem ötesiydi! Tae da, o kafam kadar lensleri takmadığında gayet doğal ve güzel görünüyormuş demek ki.

Rania’nın imza kısmı ise benim için tam rezillikti! İmzalanmak için dağıtılan orijinal fan havlularından bana kalmamıştı ve ablamın imzalattığı havlunun arka yüzünü kullanmak zorunda kaldım! Neyse, en azından zekice buldular da yırttım. İmzamı alırken Di’ye gruptaki biasım olduğunu da bildirmiş bulundum. Rania kızları beklediğimden, bildiğimden daha güzellerdi ve fazlasıyla sevimli! 


Gel, gelelim EXID’ye! “İ – eks- ay – di” böyle okunduğunu da öğrenmiş bulundum. Öncelikle EXID kızlarının dış görünüşlerini daha çok beğendiğimi söyleyeyim. Kızların özellikle elleri,bacakları ve saçları harikaydı! Ayrıcaaaaa, You’ve got some nerve şarkısındaki rapiyle ağzımın payını veren “Sen misin bana hayran olmayan?!” diyen LE, bugün de sevimliliği güzelliği ve sıcaklığıyla yapıştırdı bana. Zaten, grubun tanıyıp sevdiğim tek üyesi LE’ydi. Ama diğer üyelere birer özür borçluyum. Onları da daha önceden tanımadığım için. Hele ki Solji! Bir arkadaşın isteği üzerine kısa bir bölüm söyledi de şarkısından! Canlı sesi muhteşemdi, hayatta beklemezdim böylesini bir çaylak gruptan. Ah, bendeki önyargı ne olacak… LE’de rapinden canlı bir kısım söyledi! Tanrım bu kız mükemelin de ötesi! Zaten LE’ye olan özel ilgimi sürekli belli ettim. İmza alırken spazmlara girmeler, elimi sıkması ve sarılmalar.. Az da Korecem olsaydı, ah!

EXID demişken Hyerin’den özellikle bahsetmek istiyorum. O nasıl bir sempatiklikti?! Kız bizden daha mutlu görünüyordu resmen. High Five!! Bana kalırsa, bütün salon aşık olduk kıza. Bir diğer aşık olnası şey ise LE’nin beresiydi!

Bir de EXID’nin soru – cevap kısmı benim en eğlendiğim kısımdı. Yerde oturmamız hariç. Haha. Canlı seslerini de burada duyduk zaten. En güzeli de bir arkadaşın Junhyung’la başlayan sorusunda LE’nin kızarıp salonun kahkaha atmasıydı. Eherrm.. Shiple oradan bir Rapper couple, hemen! Soru sormak için LE’nin beni seçmesi de cabası! Heyecandan soramadım ki.. Rania’ya soracağımda da Di beni seçmişti. Haha! Biaslarım –kalp- ben…

Öyle.. Sonunu nasıl bağlayayım bilemedim. Ama gelmeyenler, çok şey kaçırdınız. Son olarak bu olaylardan sonra hala dinlemeyen varsa –özellikle EXID’yi- bir dinlesin derim ben. Ha, dinlerken de “oynanmıştır oğlum bunun sesiyle.” Triplerine girmeyelim. Test ettik, onayladık. Kızlar harbi çıktı! Rania’nın olmasa da EXID’nin fandomuna ben de geç bir giriş yaptım artık, gönül rahatlığıyla!

L.E.G.O Gülsüm’den saygılar!!



Not;; Rania'nın fotoğrafını  "K-Pop Turkey/터키" sayfasından aldım. EXID'nin ki ise, Türkiye'den ayrılırken çekildikleri fotoğraf. Benim fotoğraf çekme imkanım olmadı. Kaynak belirteyim! ^^ 


4 yorum:

  1. RANIA'm daha güzeldi kabul et :P Haha,gerçekten çok eğlenceli bir gündü *.* Sonunda sevdiğim gruplardan iri gelebildi ve ben de gördüm :D Hala T-ae ve Semi'nin o mükemmel güzellikleri aklımda.Gerçeketn çok ilginç kızlar yakından çok çok daha güzeldi <3

    Ben de EXID'nin Hyerin'e ve ortadaki şirin kızına hayran oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, ya yaya!! EXID daha güzeldi! Sen kabul ediceessin!! fgdhhj

      Sil
  2. ahh ahh bende orda olsam gidecektim :) bende canlılarına bayıldım ki LE'nin rapi ve solji'nin sesine hasta olunur :)bayıldım bende :)) TV'de çıktıklarında da ilk benim tweetim okundu ehe. :) kızlar çok sevindi hele LE'nin yüzü şaşkınlık-sevinç arası bir ifadeye bürünmüştü :) ama wikioedia'da diskografilerinde çok birşey bulamadım, bulduklarını benimle paylaşırsan süper olur :) rania da çok tatlıydı ki :) valla bayıldım bayıldım :) kkkk :) ayrıca biz okuruz da sen yazmıyosun ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah evet, baya şaşırmıştım adını duyunca. :D LE'nin o yüzündeki ifade o gün de tüm gün vardı zaten,artık nasıl şaşırmışsa.

      Ben favorilerimi şey edeyim EXID'den;;

      Up& Down ;; http://www.youtube.com/watch?v=JKuxdwMuQPg
      Think About ;; http://www.youtube.com/watch?v=l55atnRVcLA
      I Do ;; http://www.youtube.com/watch?v=gKCR6f3DWxw
      Every Night ;; http://www.youtube.com/watch?v=DAlZqy40ias
      I Feel Good ;; http://www.youtube.com/watch?v=gx0LBr0LyV0

      Haha, bundan sonra daha seri yazmaya çalışırım. ^^

      Sil