30 Haziran 2013 Pazar

Show Time, Nuest Time!!

Heyecandan ve sevinçten ellerimin titremesine engel olabilirsem yazacağım Nuest ile geçirdiğimiz bir kaç güzel saati. Ama ben de organizasyon sırasına göre gideyim.

İçeriye girdiğimizde bize "I love Kpop" yazılı bileklikler ve üzerinde Beast resmi olan bir yelpaze verdiler. Ona bile sevindim ha. Salona girdiğimizde -saat 11 gibi- bizi standlar karşıladı. Koşarak Lee Minho standına gittim ve oyumu "şaaak" diye veriverdim. Helali hoş olsun, kesinlikle en güzel standdı. Standda bizi Lee Minho mankeni karşıladı daha ne olsun! Tabii SHINee World, Cnblue ve Nuest standlarını da fazla fazla beğendim. Özellikle CNBlue albümleri..


Gel gelelim ses yarışmasına. Geçen yılı izlemiş biri olarak bu yılın yarışmacılarını daha çok beğendim. Birinci olan Maria ile ilgili olaylar olmuş vs lakin ben hak ettiğini düşünüyorum. Yarışmacılardan "Time To Love" söyleyen grup dışında genelini beğendim aslında ben direk dans yarışmasına geçmek istiyorum! Hahaha! Bir de biz ses yarışmasını izlerken Nuest standları dolaşmış eğlenmişler baya ama ben kıskanmadım tabii ki... Yani(!)
Dans yarışması... Ama tabii iki yarışma arasında geçen o süre var bir de. Lee Minho standının çekilişi vardı ve yüz yılın şanssızı ben Lee Minho'lu not kartları kazandım. Tekrar teşekkür ederim kendilerine. ^___^ Bu aradaki süreden bahsetmişken yarışmanın 1 saat geç başladığını belirteyim. Çok sinir oldum çünkü. Hehehe.


Şimdii... Efendim, her neyse oldu bitti geldik oturduk koltuğumuza yarışmayı izlemeye! Biraz sonra Nuest! Salonda alkış kıyamet çığlıklar gırla!! Tabii üyelerimiz de şekerlik overload, nasıl tepkiler veriyorlar! Hele ki Ren ve JR girişte kopardı. Bir de bunlar jüri koltuğu diye benim iki sıra önüme oturmasınlar mı?! Yakından spazm, biasım Minhyun %250 görüş alanımda, arkadan ama olsun! Grup üyeleri oturduktan sonra çığlık bitmeyince yeniden kalkıp arkalarını döndüler! Aron'la göz göze! Bu sırada gayet edepsiz bir hareket yapıp kendisine öpücük yolladım ve KARŞILIĞINDA GÖZ KIRPTI!! Gerçi yanımda duran ablam üzerine alındı ama o wink benimdi!!

Başlasın yarışma! Yarışmacılar hakkında ben yorum yapmayayım, Nuest yaptı zaten. Ben olayları anlatayım. Madde madde!
-Oğlanlar neşe yumağıydı. Aron soğukmuş falan hikaye.
-Yarışmacı kızlar minilerle seksi danslar yaptıkça Nuest oğlanları bir açılıp saçıldılar yorumlarında da bunu belli ettiler. Bir yarışmacı favorisinin Ren olduğunu söyleyince Minhyun kıskandım dedi. ((benim favorimsin yeter sana sdhfhsj))
Bütün akşam Minhyun'u kestiğim için biraz ona geleyim. 
-Minhyun yarışmacıların dans ettiği neredeyse tüm şarkıları ezbere biliyordu. Sürekli eşlik etti hatta elleriyle kareografiye bile girdi.
-Bir ara etrafımdaki 3-5 sırayı organize ettim "Minhyun" diye bağırdık ve bizim tarafa dönüp el salladı! Tabii ilk iki yapışımızda takmamıştı ama.. Biasıma her türlü ayrımcılığı yaparım. Haha! Öldüğüm andı! 
-Ve bence bomba olan şey "Minhyun kalp Ren" bütün akşam fısıldaştılar, gülüştüler.
Sahneyi bırakıp onları izledim, pişman değilim!
-Son olarak, Minhyun şarkıcı olmasa kesin fanboy olurmuş!
Minhyun'dan genele dönersem;
-JR başta olmak üzere tüm üyelerin GD fanboyu olduğunu gördük. GD şarkısı çalınca JR ayağa kalkıp coştu. Tabii biz de! 
-GD'nin yanı sıra Rain için de aynı şeydi özellikle Minhyun bu kez, çok özel bir tempo tuttu! Eller, ayaklar, kafa..
-Bap-One Shot çıktığında üyeler el hareketleriyle karegrafiye eşlik ettiler. Eh, biz de. 
-Ren, tribünden ilgi gördükçe coştu. Kalp göndermeler, dudak büzmeler… Ah ah.
Unutmadan, B.a.p, Exo ve Nues şarkılarında art arda dans eden –ve birinci olan- arkadaşın favorisinin B.a.p olduğunu öğrenince verdikleri tepkiler mükemmel ötesiydi. Minhyun “Nuest’i de sevin lütfen.” Dedi!
-dead-

Bunlar olurken benim çene kasları felç haliyle..

Bir de üyelerin diğer gruplardan “sunbea” diye bahsederken Hyuna’ya “Hyuna-sshi” demeleri ve onun şarkılarında kopup coşmaları hiç kaçmadı gözümden, öldürür o hareketler!

İşte sonra bir de mini konseeer….. deliririm! Delirirsin!! Bir kere canlı söylemeleri çok güzel hareketti. Hiç sevmem playback. Haha. Gayet de güzel söylediler, şimdi laf yok. JR’ın rapini daha bir çok sevdim böylece. Performans sırasında Ren’in mikrofonu bozulup durdu ya ona bile fangirllük yapıp çıldırdık ya! O kadar çok bağırdım ve bağırdık ki! En çok Face’te koptu salon, zaten çoğu kişinin bildiği tek şarkı oydu sanırım. Tabi performans sırasında üyelerin hayranların elini tutmaları,saçma sapan gülmeleri ve Ren’in mikrofonla imtihanının da etkisi vardı. Bir ara öndeki hayranlara özenip ben de öne gitmeyi planladım, ama pek gidilecek gibi değildi. Tam ümidi kesip dönecekken sahnenin yanını fark ettim ve yardırdım. Minhyun ve Aron’la elimi uzatsam dokunacak kadar yakın oldum bir ara ama bu kez yapmadım edepsizlik!! Hahaha. O sırada Aron ön sıradaki hayranlara şebeklik yapıyordu. Ren bir ara hafiften geriye hayranların üzerine uzandı OMG’luk bir hareketti bana denk gelmese de! Şarkı aralarında Aron’un İngilizce konuşmaları çok çok hoşuma gitti, her hareketiyle ayrı kuğul çocuk.

Bu arasa Minoz Turkey standının birinci olduğunu öğrendim. Tebrik edeyim tekrardan, hak ediyorlardı!

Bazı fanlar kadar şanslı olmasam da çıkışlarından önceden beri sevdiğim, takip ettiğim bir grubu yakından gördüm, canlı canlı izledim ya.. Delirticiydi! Hem ortam güzeldi, fazla fazla eğlendim. Bu kadarı yeterdi bana, ne diyeyim. Yazıya da bu kadarı yeter sanırım. Hehe…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder